Web Analytics Made Easy -
StatCounter
This page looks best with JavaScript enabled

Wat Is 65 Jaar Getrouwd

 ·  ☕ 6 min read  ·  ❤️ Ms. Heidi Ritchie MD
    🏷️

Wat Is 65 Jaar Getrouwd

.

Een delegatie van het schepencollege zette hen in de bloemetjes. Jaar zijn getrouwd en dat opa 90 jaar is geworden.


Medemblik Actueel Feest In Medemblik Mevrouw Moeskops 100 Jaar En 2 Echtparen 60 En 65 Jaar Getrouwd
Medemblik Actueel Feest In Medemblik Mevrouw Moeskops 100 Jaar En 2 Echtparen 60 En 65 Jaar Getrouwd from i2.wp.com
Zij waren op 30 maart maar liefst 65 jaar getrouwd. Jos kijkt graag naar voetbal en is vurig supporter van kfc putte. Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen.

2 reacties op 65 jaar getrouwd.

Hallo, de opa en oma van mijn schoonzusje zijn 65 jaar getrouwd. Voor burgemeester leontien kompier het eerste bruidspaar ze kregen onder andere bezoek van de burgemeester. Ze vieren hun briljanten huwelijk met familie, vrienden en buren in het restaurant. Zijn inmiddels al weer een week thuis maar gaat maar langzaam vooruit. Hier woonden zij 63 jaar. Vandaag vieren we dat fran(:ens opa en oma 65! Zoals ze er destijds introkken, zo ziet het huis er nog steeds uit. Districtscommissaris (dc) armand jurel heeft afgelopen weekend het echtpaar in het dorp powakka bezocht. En langs de randen wat groter uitgeknipt. De dag na het gezellige feest met veel muziek belde burgemeester milène junius aan met een grote bos bloemen in de hand. Je bent om op te vreten, aldus jan toen hij een hap in de taart zette, waar een. Deze week zijn een oom en tante van mijn echtgenoot 65 jaar getrouwd. Vind de perfecte kaart om dit unieke en bijzondere moment te vieren. Mij tante en oom zijn 65 jaar getrouwd. Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Een paar dat al 65 jaar getrouwd is. Vandaag een drukke familiedag gehad. Terug naar de vorige pagina <<. Bovendien is 8 juni ook een feestdag, meneer jansen werd 93 jaar jong. Mijn schoonmoeder vroeg om een kaart te maken. Hun 65 jarig huwelijk, namens ons team heb ik dit gemaakt. Die kent haar henk na 65 jaar huwelijk ondertussen door en door en laat zich niet op de kast jagen. Ik ben nu best moe en ga lekker op de. Hier heeft het zestigste jubileum meer betekenis en daarna is het 75 jaar getrouwd zijn wat wel weer uitgebreider gevierd wordt in amerika. Hallo, de opa en oma van mijn schoonzusje zijn 65 jaar getrouwd. Het hart komt uit mijn voorraad. Door de coronacrisis kon de burgemeester niet eerder op bezoek komen, maar het bezoek werd niet vergeten. Ze hebben er 25 jaar gewoond tot de drie trappen wat teveel van het goede werden. Hallo allemaal, voor een collegaatje moest ik een kaartje maken voor een 65 jarige huwelijk, wow dat maak je niet veel mee. Op aanvraag van mijn schoonmoeder maakte ik een kaartje voor. Het briljanten echtpaar heeft 4 kin.

Share on