Web Analytics Made Easy -
StatCounter
This page looks best with JavaScript enabled

Tekst De Kop Van De Kat Is Jarig

 ·  ☕ 6 min read  ·  ❤️ Dr. Abelardo Ryan
    🏷️

Tekst De Kop Van De Kat Is Jarig

.

Maar ik heb de tekst een beetje aangepast en nu kan je er een leuke grap mee uithalen. Want dat was pas ziek geweest.


De Kop Van De Kat Is Jarig Kinderliedjes Van Vroeger
De Kop Van De Kat Is Jarig Kinderliedjes Van Vroeger from kinderliedjesvanvroeger.nl
Het liedje en de kop van de kat was jarig doet mij denken aan 40 jaar terug ( ik ben nu bijna 43 ). Een beetje de vrouwelijke peter r. Hij kwam net uit het ziekenhuis en had zo'n pijn in zijn keel.

Loading the chords for 'de kop van de kat is jarig'.

Maar ik heb de tekst een beetje aangepast en nu kan je er een leuke grap mee uithalen. C het kwam pas uit het ziekenhuis f en had zo'n pijn in zijn keel c en al dat dansen en dat springen g c was hem veel te veel. Is de titel van een lied dat bij sommige scoutinggroepen in de eigen liedjesbundel te vinden is. En zijn pootjes vierden feest. De kop is jaren, de pootjes komen feestvieren, maar de staart is er helaas niet bij. Het lied wordt gezongen op sommige basisscholen voor een jarige. Volgens de europese wetgeving moet ik als blogger vermelden dat mijn blog gebruik maakt van cookies. Te beluisteren op de cd 'cowboy billie boem en een vreemde vogel' (2003). En omdat de tekst van de kop van de kat is jarig zo gek is zullen kinderen het snel oppikken en. De kop van de kat is jarig. De kop van de kat is een kinderliedje/verjaardagsliedje (nonsensversje). De kop van de kat is jarig. Tekst van het bekende minidisco kinderliedje. Het lied wordt ook wel gezongen op kinderpartijtjes. Onvoorstelbaar arrogant, pedant en denken over van alles wat te weten. Want dat was pas ziek geweest. Loading the chords for 'de kop van de kat is jarig'. Het liedje en de kop van de kat was jarig doet mij denken aan 40 jaar terug ( ik ben nu bijna 43 ). Dat is altijd leuk om de. Een beetje de vrouwelijke peter r. Aardappels met chocola von monique smit. Clowntje heeft een rooie neus. Althans, we hebben hem deze dag als geboortedag gegeven, in samenspraak met de dierenarts die het zo geschat heeft. Ik kan jullie nog heel wat verhalen vertellen van de opvoedhel die volgde, het beestje was waarschijnlijk een halve europese wilde kat en had geen. Téléchargez la partition gratuite de la chanson de kop van de kat was jarig , chanson traditionnelle néerlandaise avec accords de guitare chanson traditionnelle. Maar ik heb de tekst een beetje aangepast en nu kan je er een leuke grap mee uithalen. Het staartje mag niet meedoen. De kop van de kat was jarig. Na de grap kan je praten over grappen, foppen, rijmen en katten. De kop van de kat was jarig en de pootjes vierden feest. C de kop van de kat is jarig g en de pootjes vieren feest g het staartje kan niet meedoen, c want het is pas ziek geweest.

Share on