Web Analytics Made Easy -
StatCounter
This page looks best with JavaScript enabled

Tekst 55 Jaar Getrouwd

 ·  ☕ 6 min read  ·  ❤️ Mr. Sim Gerhold III
    🏷️

Tekst 55 Jaar Getrouwd

.

We hebben het gelijk zondag met moederdag gevierd. Hallo allemaal, bedankt voor jullie leuke reacties op mijn vorige kaart.


Á… 55 Jaar Getrouwd Cadeau Origineel Smaragd Huwelijk Kado
Á… 55 Jaar Getrouwd Cadeau Origineel Smaragd Huwelijk Kado from cdn.myonlinestore.eu
Het huwelijksjaar 1980 en de tekst veertig zijn natuurlijk aan te passen. Ook hartelijk bedankt voor de felictaties en verjaardagskaarten voor mijn verjaardag. Een mooi overzicht van 50 jaar getrouwd teksten.

Ben je binnenkort 55 jaar getrouwd en wil je dit vieren met vrienden, collega's en familieleden?

Zo is dit kaartje ook geschikt voor andere bruiloftsjaren. Het huwelijksjaar 1980 en de tekst veertig zijn natuurlijk aan te passen. 150 x 200 gif pixel. Een mooi cadeau is om bijvoorbeeld glaswerk, spiegels, kristal te laten graveren met een persoonlijke tekst of afbeelding. Handlettering, jubileum huwelijk, dubbel, groen, uitnodigingskaart, jubileumkaart, staand, hip, huwelijksjubileum, goudkleur, 40 jaar getrouwd, effen achtergrond. Ze zijn 5 jaar getrouwd. (alles) wel beschouwd op de keper beschouwd op zichzelf beschouwd oppervlakkig beschouwd oppervlakkig beschouwd snel getrouwd, lang berouwd wantrouw degene die iedereen vertrouwt dat is me wel toevertrouwd. 25 jaar getrouwd zijn is een enorme mijlpaal. Jouw moet al weten 30 jaar getrouwd tekst je niet echt? Hallo allemaal, bedankt voor jullie leuke reacties op mijn vorige kaart. De tekst is uit eigen voorraad Instagram, 50 jaar getrouwd, facebook, origineel, romantisch, vrolijk, zonder foto, typografie, enkel, uitnodiging, goud, huiscollectie fuif. 913 x 1279 png pixel. Stuk voor stuk heeft de zeker nodig voor u activiteiten dat ze allen dag nodig hebben. Zie hier de fotoshoot van het prachtige stel. Geplaatst op 29 november 201426 september 2020 door danny. Ik heb ze weer met heel veel plezier gelezen. Goedkope 50 jaar getrouwd afgeprijsd en dan ook nog de verzendkosten die goedkoop zijn! Mijn tante stuurt al jaren altijd een kaartje als er iemand van ons jarig is of ziek, dus ik doe dat bij hun natuurlijk ook. Wanneer mensen al 25 jaar getrouwd zijn betekent dit dat deze mensen al een kwart eeuw samen zijn! Voor de 55ste trouwdag van mijn vader en moeder heb ik dit fotolijstje gepimpt. Mijn eerste stel schoonouders (ik heb er twee), waren vorig weekend 55 jaar getrouwd. Neem nou de kaart hierboven in beeld. Geweldige kleurplaten 40 jaar verjaardag krijg duizenden. Na alles wat mijn vader de afgelopen maanden heeft doorgemaakt vanwege zijn gezondheid, zijn we heel blij dat we dit nu nog hebben kunnen vieren. Ik hoop dat jullie hele fijne kerstdagen hebben gehad. Hoe bijzonder is het, als je dat samen mag meemaken. Zo is dit kaartje ook geschikt voor andere bruiloftsjaren. 736 x 827 jpg pixel. Een mooi overzicht van 50 jaar getrouwd teksten. This is 55 jaar getrouwd by anne grootenboer on vimeo, the home for high quality videos and the people who love them.

Share on