Web Analytics Made Easy -
StatCounter
This page looks best with JavaScript enabled

Tekst 50 Jaar Getrouwd Kaart

 ·  ☕ 7 min read  ·  ❤️ Prof. Murray Hyatt Sr.
    🏷️

Tekst 50 Jaar Getrouwd Kaart

.

Om een kaart te maken. Zoveel jaren al tezamen, het is een groot geschenk geweest.


Uitnodiging Jubileum 50 Jaar Getrouwd Foto S En Kaartje2go
Uitnodiging Jubileum 50 Jaar Getrouwd Foto S En Kaartje2go from www.kaartje2go.nl
Ik kreeg het verzoek om een kaart te maken voor een 50 jarig huwelijk. Korte gelukwensen voor gouden bruiloft goudenbruiloft. Het thema is verder vrij.

Als je een uitnodiging hebt gehad voor een 50 jarig huwelijksfeestje, en je wilt voor het stel een leuk 50 jaar getrouwd lied schrijven.

Mijn oma kwam daar straks langs. Ik heb hier gewerkt met een kraft kaart, kraftpapier, een design papier met tekst, 3 bloemetjes, 3 takjes, een stuk kant, een leuk plaatje van een koppeltje en de stempel. En houden nog steeds heel veel van elkaar. Op jouw verjaardag mag je op jouw verjaardag mag je dansen, deze tekst 50 jaar getrouwd kaart speciaal voor jou gekozen, storing mijn kpn app we de prestatie kunnen meten en. Hallo allemaal, vandaag begint er weer een nieuwe challenge bij 2sistersontheblog. Ik maakte de binnenkant niet al te druk, omdat het designpapier ook prachtige grote bloemen had, en ik vond het zonde om deze weg te werken. Hallo allemaal, een tijdje terug maakte ik deze kaart in opdracht voor een echtpaar dat 50 jaar was getrouwd. Vijftig jaar getrouwd, ofwel een huwelijk met een gouden randje, is een ontzettend bijzondere gelegenheid. Ik heb de mal van marianne design gebruikt en daar een easel kaart mee gemaakt, de duiven zijn een stans van joy. Ik wil u eventjes laten weten dat mijn het is alweer 50 jaar geleden, dat wij in het huwelijksbootje zijn getreden. Bent u op zoek naar 50 jaar getrouwd? Deze keer laat ik jullie een opdracht zien. 50 jaar getrouwd huwelijkswensen en mooie teksten: Deze kaart is een opdracht, een echtpaar dat 50 jaar getrouwd is. Omdat we nog steeds heel gelukkig zijn met elkaar willen we dit graag met jullie vieren op dag datum. Super, die strik aan de voorkant, het papier en dan de trouwfoto met geweldige tekst. Ik weet dat zij meer van de vintage/romantische stijl houden, dus dat was voor mij best wel een uitdaging. Wanneer twee mensen trouwen, beloven ze elkaar eeuwige trouw, in doe wat voor jou goed voelt en schrijf een tekst in de kaart waarvan jij denkt dat het bruidspaar gelukkig voorbeeld teksten: Hoi allemaal, mijn oom en tante zijn 50 jaar getrouwd en daar hoort een kaartje bij hè. Bereken de prijs met onze prijscalculator. Jubileum 50 jaar getrouwd huwelijksgedichten 50 jaar getrouwd50 jaar getrouwd kaartspreukenbordje: Samen veel mee gemaakt in diepe dalen en hoge. Mooie uitnodigingen 50 jaar getrouwd, vier jullie gouden huwelijk! Maar baal er een beetje van dat het op de foto niet zo mooi tot zijn recht is gekomen. Aan de binnenkant van de kaart verwerkte ik de datum van 50 jaar geleden en die van nu. Ik zal je niet vergeten en wens je het allerbeste! Dit is een 'niet denken en doen' kaart. Het voordeel van een kaart is dat hij in de meeste interieuren bij de mensen thuis een eigen plekje krijgt. Een halve eeuw samen is uiteraard een geweldige reden voor een mooi feest. Wij hebben vele teksten en gedichten bij elkaar geplaatst zodat jullie een unieke kaart. We hebben dit keer gekozen voor een sketch.

Share on