Web Analytics Made Easy -
StatCounter
This page looks best with JavaScript enabled

Taart 45 Jaar Getrouwd

 ·  ☕ 6 min read  ·  ❤️ Mr. Pete Murazik MD
    🏷️

Taart 45 Jaar Getrouwd

.

In het buitenland wordt deze 'verjaardag' ook wel de saffieren bruiloft genoemd. 45 jaar, dat is me wat !


Allemaal Taart 45 Jaar Getrouwd
Allemaal Taart 45 Jaar Getrouwd from 3.bp.blogspot.com
U en uw aanhang kunnen u in plaats van in uw huiskamer vrienden en kennissen ook uitnodigen om het feest samen met u te vieren op texel. Kenmerken harten, bloemen, vlinders, steentjes en glitter. Hallo allemaal, tussen alle kerstkaarten door, vandaag een kaart voor een 45 jarig huwelijk.

Op het wlvc blog was de uitdaging deze keer een kaart.

Jaar getrouwd iedereen heeft hem wel eens geproefd: Deze kaart gemaakt voor een stel dat 45 jaar getrouwd was. Met de decoratie van hazelnoten, verse aardbeien en heerlijke chocolade is dit een gesla. Dat vind ik zulk prachtig papier. Sentiment is van stampin up; Kaart mooi aan meedoen want 45 jaar getrouwd dat is. De achtergrond is van een schijfblokje van de action. Leuke kaart voor een felicitatie of als uitnodiging voor deze huwelijksverjaardag. Kenmerken harten, bloemen, vlinders, steentjes en glitter. In het buitenland wordt deze 'verjaardag' ook wel de saffieren bruiloft genoemd. Voor bij de koffie dit lekkere boltaartje meegenomen. Spreuk 45 jaar getrouwd, welke spreuken zijn leuk voor een 45 jarig huwelijk en wat is leuk om cadeau te doen? Afbeeldingsresultaat voor 45 jaar huwelijk | gefeliciteerd 45 jaar getrouwd huwelijks kaarten maken hetty's knutselhokkie! Mallen van ali en md en crealies, het plaatje is van gerda's hobbyshop. Leen en annie zijn 45 jaar getrouwd. Mijn opa en oma waren 45 jaar getrouwd. Deze kaart vouwt plat tot ongeveer 4,25x6 en kan worden gemaild als een grote letter. Bruidspaar en ik hoop (maar dat weet ik bijna zeker.). Voor het eerst heb ik een kussentaart gemaakt, dit was een hele leuke ervaring. Marsepeinen bekleding en fondanten bloemen en hartjes. Dit plaatje heb ik er bij uitgezocht is van studio light al een oudere. 45 jaar, dat is me wat ! Ook hier zijn de foto's niet helemaal van goede kwaliteit maar omdat ik nog steeds niet veel fut heb put ik nog steeds uit mijn voorraad foto's waarvan er veel met het oude fototoestel zijn gemaakt. Uitnodigingen maken doe je eenvoudig op fuif.nl. Toch zeker wel een felicitatie waard! Bekijk meer ideeën over taart, taart ideeën, cupcakes. U en uw aanhang kunnen u in plaats van in uw huiskamer vrienden en kennissen ook uitnodigen om het feest samen met u te vieren op texel. Dat was reden voor een feestje. Het papier is van maja design. 45 jaar getrouwd is de saffieren bruiloft! Hallo allemaal, tussen alle kerstkaarten door, vandaag een kaart voor een 45 jarig huwelijk.

Share on