Web Analytics Made Easy -
StatCounter
This page looks best with JavaScript enabled

Kaarten Voor 50 Jaar Getrouwd

 ·  ☕ 7 min read  ·  ❤️ Monserrat Prosacco
    🏷️

Kaarten Voor 50 Jaar Getrouwd

.

Vijftig jaar getrouwd, ofwel een huwelijk met een gouden randje, is een ontzettend bijzondere gelegenheid. Dit kun je heel eenvoudig zelf doen.


Bol Com Kaart A6 10x15cm Met Envelop 50 Jaar Getrouwd Huwelijk Majestic Ally 12
Bol Com Kaart A6 10x15cm Met Envelop 50 Jaar Getrouwd Huwelijk Majestic Ally 12 from media.s-bol.com
Rein en corrie, van harte gefeliciteerd met jullie 50 jarige huwelijk en een fijne dag! Goeiemorgen iedereen, woensdag, dus een vers kaartje op het menu.het werden twee 'cards in a box' voor twee 50 jarig huwelijken ! Speciale collectie personaliseer je kaart voor 21.00 uur besteld = morgen bezorgd.

Vijftig jaar getrouwd, ofwel een huwelijk met een gouden randje, is een ontzettend bijzondere gelegenheid.

Vorige week kreeg ik een mail van een dame uit belgië dat ze weg was van mijn kaarten. Was even ziek en daardoor plaatste ik deze week niet eerder iets, maar ben er weer! Deze kaarten vind je misschien ook leuk. • kies bij papiersoort voor parelmoer, dat geeft de kaart een extra feestelijke uitstraling. Wat een prachtig moment om te vieren! Je hebt samen de status gouden huwelijk behaald. Ik moest een kaart maken voor iemand die ook zelf prachtige kaarten maakt. Echter, tegenwoordig scheiden mensen net zo makkelijk van elkaar als dat ze getrouwd zijn. Dus hij is eigenlijk te laat. Bekijk hier de 50 jaar getrouwd teksten voor een kaartje. Deze kaart is een opdracht, een echtpaar dat 50 jaar getrouwd is. We hebben dit keer gekozen voor een sketch. Vorige week kreeg ik een mail van een dame uit belgië dat ze weg was van mijn kaarten. 50 jaar getrouwd lovz | uitnodiging 50 jaar getrouwd goud look, sierletters en feestelijke fotokaart uitnodiging voor 50 jaar getrouwd uitnodiging 50 jaar getrouwd made for moments. Ben je 50 jaar getrouwd of ken je iemand die bijna 50 jaar getrouwd is? Wanneer twee mensen trouwen, beloven ze elkaar eeuwige trouw, in goede en in slechte tijden. Speciale collectie personaliseer je kaart voor 21.00 uur besteld = morgen bezorgd. Mijn teamgenootje ine van van den eijnden van made by inepie had deze prachtige magic reveal spnner card gemaakt en ik was er gelijk verliefd op. Voor mijn ouders heb ik een stamboom gemaakt toen ze 50 jaar getrouwd waren. Als iemand in je omgeving 50 jaar getrouwd is met de man of vrouw van zijn of haar dromen, dan hoort daar. Hier ben ik weer met een nieuw kaartje. Eigen ontwerp kaarten fotokaarten collage kaarten tijdschriftcover kaarten voor het goede doel kaarten met goudfolie kleurplaat kaarten uitnodigingen kerst zakelijk. Het jaartal kan aangepast worden voor elk jubilea. Dit is een 'niet denken en doen' kaart. Stijlvolle trouwkaarten > jubileumkaarten > klassiek > romantische jubileumkaart voor 50 jaar getrouwd. Hoi allemaal, nog een 50 jaar getrouwd kaartje gemaakt, het was voor een bestelling en ze wilde graag een plaatje en felle vrolijke kleurtjes. Vind hier kaarten 50 jaar getrouwd om het paar te feliciteren. Kreeg de vraag of ik een kaart wou borduren voor 50 jarig huwelijk. Het is daarom extra bijzonder wanneer twee mensen een mijlpaal binnen het huwelijk. Uitnodiging 50 jaar getrouwd made for moments brenda's kaarten: Hallo allemaal, vandaag begint er weer een nieuwe challenge bij 2sistersontheblog.

Share on