Web Analytics Made Easy -
StatCounter
This page looks best with JavaScript enabled

Kaarten Voor 40 Jaar Getrouwd

 ·  ☕ 7 min read  ·  ❤️ Parker Gutmann
    🏷️

Kaarten Voor 40 Jaar Getrouwd

.

Toch is de kleur wel een goede inspiratiebron voor een leuk cadeau, zoals wijn! Daar ben ik weer met een kaartje voor jullie en het blog van hobby home.


25 Jaar Getrouwd Baaij Kaarten Luv Spakenburg
25 Jaar Getrouwd Baaij Kaarten Luv Spakenburg from cdn.shopify.com
Afgelopen maand waren mijn ouders 40 jaar getrouwd, dat is natuurlijk een kaartje en een bosje bloemen waard! Mooie christelijke kaart a6 formaat, met craft envelop. Het bruidspaar heeft eerst van een fijne vakantie genoten en toen ze deze week thuis kwamen lag deze kaart op hen te wachten.

Voeg je eigen felicitatie toe en je kan.

Hoi allemaal, een poosje terug heb ik deze pot gemaakt, de ouders van mijn vriendin hebben hem aan kennissen van hun gegeven voor hun 40 jarige trouwdag. Onlangs waren mijn schoonzus en zwager 40 jaar getrouwd, ik heb voor hun alvast een kaart gemaakt en bezorgd, het feestje komt later. Deze keer ook maar weer twee kleuren gebruikt, goud en wit, die doen het altijd goed. Via dit blog berichtje willen we jullie allemaal hartelijk bedanken voor de geweldige mooie kaarten die van jullie mochten ontvangen. Deze vraag stelde zij mij in het voorjaar, ook het seizoen waarin het stel getrouwd was. Ik zie nu op de foto dat ik compleet vergeten ben de bloemetjes in te kleuren die de man in zijn hand heeft. Maak je kaart makkelijk en snel online. 40 jaar getrouwd zijn vier je met deze ideeën op een heel originele manier! Als een stel 40 jaar getrouwd is, wordt dit ook wel een robijnen huwelijk genoemd. Een collega was 40 jaar getrouwd daar moest een kaart voor gemaakt worden. Mijn buurvrouw heeft binnenkort een 40 jarige bruiloft en wilde graag iets anders geven dan een envelop met inhoud. Vorige week was een zus van een vriendin van mij 40 jaar getrouwd. Ik heb de afbeelding ingekleurd met alleen de w kleuren van de copics. 40 jaar getrouwd, mintgroen, origineel, romantisch, zonder foto, illustratief, dubbel, uitnodiging, huiscollectie fuif, vierkant, blauw, ster, hartjes, huwelijksjubileum, wit. Daar ben ik weer met een kaartje voor jullie en het blog van hobby home. Die hebben een enorm aanbod van. Als we 40 jaar getrouwd zijn dan vieren we ons robijn of smaragd huwelijksjubileum. Daar hoort natuurlijk een mooie uitnodiging bij. Er stond hiervoor ook een leuk feesie op de planning. Jullie 40ste trouwdag verdient minimaal gladiolen, de bloem bij uitstek die leuk om te weten: Ik heb voor deze kaart wat oudere malletjes gebruikt. Het is de laatste tijd wat rustig met kaarten maken en op blogland, te weinig inspiratie en weinig zin, dat kan, maar dat wil niet zeggen dat ik er mee stop zo kwam ik op facebook erachter dat afgelopen zaterdag akke 40 jaar getrouwd. De stempel is van deep red. Wil je meer inspiratie voor een jubileum? Afgelopen maand waren mijn ouders 40 jaar getrouwd, dat is natuurlijk een kaartje en een bosje bloemen waard! Stijlvolle trouwkaarten > jubileumkaarten > klassiek > romantische huwelijksjubileumuitnodiging voor 40 jaar getrouwd. De gladiool staat voor verliefdheid, schoonheid, oprecht. Simpel en snel je kaart personaliseren. Mooie christelijke kaart a6 formaat, met craft envelop. Mooie bloemen en een plekje voor een mooie foto heeft deze jubileumkaart. Deze kaart heb ik gemaakt voor de ouders van heidie, ze zijn deze week 40 jaar getrouwd.

Share on