Web Analytics Made Easy -
StatCounter
This page looks best with JavaScript enabled

Hoera Vandaag Ben Je Jarig Zappelin

 ·  ☕ 6 min read  ·  ❤️ Anya Kling II
    🏷️

Hoera Vandaag Ben Je Jarig Zappelin

.

52 отметок «нравится», 41 комментариев — ellen (@ellenoosterwal) в instagram: Hoe ontzetten lief is dat!


Ik Ben Jarig Apennoten Npo Zappelin Youtube
Ik Ben Jarig Apennoten Npo Zappelin Youtube from i.ytimg.com
Hiep hoi, wat een feest! Want aangezien ik pas op het einde van het jaar verjaar, waan ik mezelf stiekem al een. Hij is heerlijk christina lnd, zo ontzettend lief van je heel erg bedankt !

Vandaag is mijn zoon djess 9 jaar geworden.

Het is toch elk jaar zowat hetzelfde? Vandaag ben ik jarig dus is het feest bij ons thuis. Het vrouwtje heeft je mooi gefilmd. Hier beneden neem ik een glas op je!! Vandaag is mijn zoon djess 9 jaar geworden. Op de tweede plek staat 10 april. 52 отметок «нравится», 41 комментариев — ellen (@ellenoosterwal) в instagram: Vandaag ben ik 18 geworden, hoera! Kan je onder deze blog (link) een reactie achterlaten en me daarin vertellen waar. Maar ook op 15 april, 2 en 3 mei en 7 mei zijn er veel nederlanders jarig. Vandaag ben je jarig @pienoosterwal je bent alweer 11 jaar geworden! Er is er één jarig hoera hoera, vandaag is het eindelijk zover sterre is namelijk 10 jaar geworden! Afgelopen weekend heb ik mijn verjaardag al gevierd met wat familie, want mijn zus is ook in april jarig. En het is zo ver! Geplaatst op 1 oktober 201419 april 2020 door stach redeker. Een verlanglijstje, een bucketlist of een jaaroverzicht? Vandaag is het dan eindelijk zover, zelf jarig, heb al twee dagen visite gehad. Prins george viert vandaag alweer zijn 8e verjaardag! Zoontje was gister jarig,waar de mooie haasjes traktatie voor bestemd was. Een dag waar ik niet echt naar uitgekeken heb, maar ook niet echt een dag waar wat me brengt bij een kleine gunst die ik vandaag van je wil vragen. Listen to jarig by matheu hinzen, 13 shazams. Kijk de zon eens veelbelovend opkomen! Hoera, vandaag ben ik 18 jaar geworden! Elk jaar willen we tijdens onze verjaardagen dus even gaan kijken naar het afgelopen jaar, naar het. Het is feest, want vandaag ben ik jarig! En zoals dat elk jaar gaat, voelt dat niet meer zo bijzonder tegen dat het daadwerkelijk mijn verjaardag is. Dat eigenwijs heb je eigenlijk altijd al gehad, maar nu ben je dus ook echt peuter. Ben je jarig vandaag ? Vandaag word ik 24 jaar, om 17.30 uur om precies te zijn, haha. Jacqueline franssen, die vandaag haar 50ste verjaardag viert, wist eigenlijk al dat 25 september een populaire dag was om jarig te zijn. Twee jaar wordt mijn kleine man.

Share on