Web Analytics Made Easy -
StatCounter
This page looks best with JavaScript enabled

Hoera Vandaag Ben Je Jarig

 ·  ☕ 6 min read  ·  ❤️ Loyal Mitchell II
    🏷️

Hoera Vandaag Ben Je Jarig

.

Dus mooie jurk aan, wat speelgoed mee nemen en ook iets om te trakteren voor de andere kinderen en jufs. Hoe ontzetten lief is dat!


Hiep Hiep Hoera Ik Ben Jarig En Trakteer Fitfoodfab
Hiep Hiep Hoera Ik Ben Jarig En Trakteer Fitfoodfab from fitfoodfab.nl
Hoera, vandaag ben ik jarig! Vandaag is mijn zoon djess 9 jaar geworden. Ben er klaar voor hieperdepiep hoera wat zullen ze me geven een fiets of een trein en ik mag kiezen wat we eten op het feestje voor mij overal slingers, hier is het feest het is mijn dag vandaag lang zal ik leven, ik ben jarig laat de cadeautjes maar komen kijk ballonnen, ik ben er klaar voor.

Hoera, vandaag ben ik jarig.

Elk jaar willen we tijdens onze verjaardagen dus even gaan kijken naar het afgelopen jaar, naar het. Erg cliché, ik weet het. Hoe ontzetten lief is dat! Want ik kreeg veel cadeaus, ik gaf een feestje en er was een grote taart. Ik ben de ochtend begonnen zoals ik alle ochtenden hoop te beginnen dit levensjaar: En het is zo ver! Nu komt daar vandaag mijn eigen verjaardagspost bij, omdat ik vandaag jarig ben. Dat is toch een mooie leeftijd? Ik ben jarig en vertel je vandaag meer over het afgelopen jaar, mijn lessen, mijn feestje en mijn wensen voor het aankomende jaar. Gewoon lekker thuis met m'n gezinnetje en eventueel wat familie die een gebakje komt eten. Vandaag is mijn zoon djess 9 jaar geworden. Kijk de zon eens veelbelovend opkomen! Twee jaar wordt mijn kleine man. Toen ik nog klein was leefde ik weken naar mijn verjaardag toe. 1 x a4 aftelposter met 21 vakjes om af te tellen 1 x vandaag ben ik jarig! (deze is op de achterkant van de poster gedrukt) 21 stickers feest 3 stickers met tekst + 1 gratis verjaardagskaart merk: Speciaal voor jullie een artikel op mijn verjaardag! Jullie kennen natuurlijk allemaal het gezegde wie jarig is, trakteert.. Gepost october 16, 2018 in huishoudelijke beslommeringen / 36 comments. Ik ben dus 31 geworden vandaag. Dit jaar vier ik mijn verjaardag lekker rustig. Precies 21 jaar geleden kwam ik als klein baby'tje ter wereld. Vandaag ben je jarig @pienoosterwal je bent alweer 11 jaar geworden! Geplaatst op 1 oktober 201419 april 2020 door stach redeker. Voor deze dag schreef ik mijn kleine jongen een brief. Hoewel ik die 30 totaal niet erg vond, merk ik wel dat 31 ineens wel een héél stuk ouder klinkt. Hoera, vandaag ben je jarig! Dus mooie jurk aan, wat speelgoed mee nemen en ook iets om te trakteren voor de andere kinderen en jufs. Hiep hoi, wat een feest! Wat gaat het toch snel en wat ben ik toch trots op mijn mannetje. Hoera, vandaag ben ik 18 jaar geworden! Elk jaar willen we tijdens onze verjaardagen dus even gaan kijken naar het afgelopen jaar, naar het.

Share on