Web Analytics Made Easy -
StatCounter
This page looks best with JavaScript enabled

E Cards 25 Jaar Getrouwd

 ·  ☕ 7 min read  ·  ❤️ Ms. Albertha Nader DDS
    🏷️

E Cards 25 Jaar Getrouwd

.

Deze kaart heb ik voor een zilveren bruidspaar gemaakt, zij houden van de kleur blauw. Moet er een feestje komen voor het 25 jarig huwelijk?


25 Jaar Getrouwd Uitnodiging 25 Jarig Jubileumfeest Kaartje2go
25 Jaar Getrouwd Uitnodiging 25 Jarig Jubileumfeest Kaartje2go from images.kaartje2go.nl
Vervang eenvoudig de tekst door je eigen tekst (6407). Ik maakte een kaartje voor de oom en tante van mijn man. 25 jaar getrouwd zijn is een bijzonder en dat verdient een feestje.

Zij was vorige week maandag 5 augustus, 25 jaar getrouwd met haar man kees.

Heb je kennissen, vrienden of familie die 25 getrouwd zijn en wil je hen graag op een leuke en originele. Bovendien krijg je er een gratis proefdruk bij. Kies je design en maak je unieke kaart! Ik maakte een kaartje voor de oom en tante van mijn man. Net getrouwd 10 jaar geleden svg, 10 jaar huwelijksverjaardag, 10 jaar huwelijksgeschenk, snijden van bestanden voor gebruik met silhouette studio, cricut. Moet er een feestje komen voor het 25 jarig huwelijk? Trouwkaartjes vind ik ook altijd leuk om te maken en dit keer voor een 25e jarig jubileum. Uitnodiging 25 jaar getrouwd in de vorm van een gold card, ticket, pinpas. 25 jaar getrouwd staat synoniem voor een zilveren huwelijk. 25 jaar getrouwd, vier jullie zilveren mijlpaal! Bij dit mooie huwelijksjubileum (ook wel een je kan op diverse manieren uitnodiging 25 jaar getrouwd kaarten maken en de voorbeeldteksten eenvoudig aanpassen, eigen foto's gebruiken en uit vele maten kiezen. Ik heb hem helemaal in het wit gemaakt,vind ik persoonlijk altijd een hele chique uitstraling hebben. 25 jaar getrouwd zijn is een bijzonder en dat verdient een feestje. Deze kaart heb ik voor een zilveren bruidspaar gemaakt, zij houden van de kleur blauw. Nu 25 jaar later, zijn ze zelf allebei getrouwd. Laat kinderen of familie de tekst goed lezen. 25 jaar getrouwd zijn is een geweldige en bijzondere prestatie. Wanneer twee mensen 25 jaar getrouwd zijn, is dat dan ook zeker een goede reden voor een feestje. Kopen van 25 jaar getrouwd in de online winkel viavoordeel.nl en direct uit voorraad leverbaar. De bloemen zijn gestempeld met versamarc op perkament papier en geembossed, daarna uitgestapt met de bijpassende snijmallen. Hallo allemaal op deze mooie zonnige zondag, gisteravond kwamen miranda en haar man op visite om even bij te kletsen, het was erg gezellig. Dat moet uiteraard gevierd worden met alle vrienden en familie. Hij was 25 jaar geleden bruidskindje van het prachtige bruidspaar, samen met zijn zus. Ik wil jullie een kaart laten zien die ik gemaakt heb voor een 25 jarig huwelijks jubileum. Wil je de benamingen voor andere jubileums. 25 jaar getrouwd zijn is natuurlijk een speciaal moment die we groots moeten vieren. Vandaag start de nieuwe challenge bij scrapping4funchallengeblog. Een nieuw begin warm en vertrouwd inmiddels een prachtig gezin dat van elkaar houdt. Maak je kaart 25 jaar getrouwd en bestel een proefdruk. Of je het nu in een intieme kring wilt vieren met alleen maar naaste familie of juist een uitgebreid feest geeft, waarin jullie je geloften hernieuwen, 25 jaar getrouwd zijn is een grote mijlpaal. De achtergrond is gemaakt met de sizzix embossfolder corners and lattice.

Share on