Web Analytics Made Easy -
StatCounter
This page looks best with JavaScript enabled

E Card 1 Jaar Getrouwd

 ·  ☕ 7 min read  ·  ❤️ Claire Halvorson
    🏷️

E Card 1 Jaar Getrouwd

.

Dat moet natuurlijk worden gevierd met alle vrienden en familie. Vervang eenvoudig de tekst door je eigen tekst (6407).


1 25 Jaar Getrouwd Uitnodiging Met Hout Look Kaartje2go
1 25 Jaar Getrouwd Uitnodiging Met Hout Look Kaartje2go from www.kaartje2go.nl
Aan de ene kant voelt het alsof dat jaar voorbij gevlogen is, maar aan de andere kant voelt het ook als langer geleden doordat er zoveel zondag voelde ik me gelukkig een stuk beter en dat kwam goed uit, want we waren een jaar getrouwd! Vandaag zijn leny en wim 60 jaar getrouwd. De opengewerkte mal is de creative expr.

Als ik volgend jaar weer in shape ben, vind ik het wel leuk om op mijn trouwdag te kijken of ik mijn trouwjurk nog pas.

Witte basiskaart docrafts elements cards vertical stripes,scrap papier van carta bella (paris girl),wit cardstock. But i can put my arms around you.! Op fastcards staan de leukste, hipste, meest chique huwelijksjubileum uitnodigingskaarten. De opengewerkte mal is de creative expr. Unieke grappige en punny wenskaarten hoge kwaliteit 300gsm kaart + envelop opties voor grootte: 50 jaar getrouwd is iets heel speciaal. Men moet deze prachtige dag zeker niet zomaar overslaan. Witte basiskaart docrafts elements cards vertical stripes,scrap papier van carta bella (paris girl),wit cardstock. En voor de kaart vorm heb ik een double diamond fold card gebruikt. Vandaag is dan de dag dat r en ik vorig jaar in het geheim getrouwd zijn. 1 jaar getrouwd = katoenen huwelijk een jaar geleden was ik vol spanning aan het aftellen voor de speciale dag die eraan zat te komen. Heb weer voor dit model kaart gekozen want ik blijf hem supergaaf vinden.met het mooie vintage papier van !joycrafts.en een vintage plaatje van studiolight. Het was een geweldige dag en ik kan ons eenjarig jubileum natuurlijk niet voorbij laten gaan zonder er een artikeltje over te schrijven. Thanks for sharing it with us last week at 4 crafty chicks! Mijn schoonouders waren verleden week 60 jaar getrouwd en ik had deze kaart voor hen gemaakt. Goedkope 50 jaar getrouwd afgeprijsd en dan ook nog de verzendkosten die goedkoop zijn! De leukste 60 jaar getrouwd uitnodiging. Je kan op diverse manieren 1 jaar getrouwd kaarten maken. Want het organiseren van een bruiloft doe je niet even. Een rond easelkaartje, gemaakt met crealies xxl nr.7. Ik heb de mal een keer gewonnen maar vind hem niet echt heel leuk om te gebruiken dus ws blijft het lovely anniversary card. Verder gaan we gewoon relaxt kijken wat deze trouwdag ons brengt. Ik kreeg een aanvraag om een kaart te maken voor een 12 en 1/2 jarige bruiloft en dit is het geworden. Het papier is van pion. Het is altijd aangenaam om je echtgenote te versassen. 9 mei 201521 september 2015. Dat moet natuurlijk worden gevierd met alle vrienden en familie. Velen van jullie zullen leny kennen van haar uitgebreide verhalen op haar blog waarin ze je meeneemt in haar leventje wat moet het bijzonder zijn om 60 jaar getrouwd te mogen zijn.en beide in redelijk goede gezondheid, nog volop genietend van het leven. Wij verzamelen in deze categorie leukste producten zoals:jubileum 50 jaar feestartikelen pakket, huldeschild 50 jaar getrouwd, party gouden servetten 50 jaar, luxe 50 geworden bierviltjes, gouden. Afgelopen donderdag was het al weer 1 jaar geleden dat onze prachtige huwelijksdag was. Als ik volgend jaar weer in shape ben, vind ik het wel leuk om op mijn trouwdag te kijken of ik mijn trouwjurk nog pas.

Share on