Web Analytics Made Easy -
StatCounter
This page looks best with JavaScript enabled

55 Jaar Getrouwd Lied

 ·  ☕ 5 min read  ·  ❤️ Lorine Adams
    🏷️

55 Jaar Getrouwd Lied

.

Ben je binnenkort 55 jaar getrouwd en wil je dit vieren met vrienden, collega's en familieleden? Hallo allemaal, bedankt voor jullie leuke reacties op mijn vorige kaart.


Differential Equations Maharshi Dayanand University Rohtak
Differential Equations Maharshi Dayanand University Rohtak from www.yumpu.com
Nu hebben we het gisteravond gevierd met een heel gezellig etentje met het hele gezin van mijn tante en oom want dat zijn deze lieverds van mij. Maar zelf willen ze dat eigenlijk helemaal niet vieren. Hallo allemaal, bedankt voor jullie leuke reacties op mijn vorige kaart.

55 jaar getrouwd smaragd bruiloft bruidspaar gedichten.

Peter en greet uit den haag zijn al 55 jaar gelukkig getrouwd en nog steeds verliefd. Op het doosje had ik twee foto's van vroeger geplakt. Geplaatst door de topicstarter : Hallo allemaal, bedankt voor jullie leuke reacties op mijn vorige kaart. Hoe krijgen ze het voor elkaar, 55 jaar huwelijksgeluk? Voor de 55ste trouwdag van mijn vader en moeder heb ik dit fotolijstje gepimpt. De kaart bewerkt met twee stempels. Bijbelteksten huwelijk en bruiloft dagelijksebroodkruimels. Een goede vraag, waar ik de rest van mijn speech verder op in zal gaan. Met de cirkelsnijder heb ik er drie cirkels eruit gesneden. «opa en oma waren 55 jaar getrouwd. Een mijlpijl om een bijzonder kaartje voor te maken. Dinsdag 22 september waren mijn schoonouders 55 jaar. Als je hebt besloten om in de pen te kruipen dan is het handig om op de juiste manier te beginnen, en dat begint bij de keus van het lied zelf. Ben je binnenkort 55 jaar getrouwd en wil je dit vieren met vrienden, collega's en familieleden? Want ze zuchten en steunen wel veel, en opa. Maar zelf willen ze dat eigenlijk helemaal niet vieren. Nu hebben we het gisteravond gevierd met een heel gezellig etentje met het hele gezin van mijn tante en oom want dat zijn deze lieverds van mij. Mijn schoonouders zijn vandaag 55 jaar getrouwd. De tekst is van craft emotions. Geweldig cadeau om te vieren van 55 jaar van huwelijk. Lees hier onze blogs over 55 jaar getrouwd | saar magazine 50+ maar nog lang niet dood. Ik hoop dat jullie hele fijne kerstdagen hebben gehad. Ook hartelijk bedankt voor de felictaties en verjaardagskaarten voor mijn verjaardag. Gemaakt van acryl, is afbeeldingsgrootte 35mm breed met 45mm hoge. 184 отметок «нравится», 9 комментариев — thomas heikoop (@thomas_heikoop) в instagram: Zij vierden afgelopen weekend hun '55 jaar huwelijk'. 55 jaar getrouwd smaragd bruiloft bruidspaar gedichten. We hebben het gelijk zondag met moederdag gevierd. This is 55 jaar getrouwd by anne grootenboer on vimeo, the home for high quality videos and the people who love them. Voor mijn tante elly en oom andre heb ik dit kaartje gemaakt.

Share on