Web Analytics Made Easy -
StatCounter
This page looks best with JavaScript enabled

50 Jaar Getrouwd Kaart Tekst

 ·  ☕ 6 min read  ·  ❤️ Prof. Hilario Hills
    🏷️

50 Jaar Getrouwd Kaart Tekst

.

Een mooie tekst kopieer je zo in je ben je op zoek naar specifieke tekst die past bij jullie bruiloft? Bekijk de vele voorbeelden van teksten voor je 50 jarig huwelijk.


Leuke Tekst Voor 50 Jaar Samen Uitnodiging Maken
Leuke Tekst Voor 50 Jaar Samen Uitnodiging Maken from www.uitnodigingmaken.nl
• maak de uitnodiging compleet met een sluitzegel met hartje in. Kaartje2go heeft een heleboel leuke kaarten in de categorie '50 jaar getrouwd'. Ik heb de uitnodiging van hun feest voor deze kaart gebruikt.

Alle 40 jaar huwelijkswensen bekijken >>.

Wij hebben vele teksten en gedichten bij elkaar geplaatst zodat jullie een unieke kaart. Ik heb hier gewerkt met een kraft kaart, kraftpapier, een design papier met tekst, 3 bloemetjes, 3 takjes, een stuk kant, een leuk plaatje van een koppeltje en de stempel. Mail ons contact opnemen chat met ons. Gefeliciteerd met jullie 50 jarig huwelijk. Ik heb de uitnodiging van hun feest voor deze kaart gebruikt. Als je 50 jaar getrouwd bent heb je met elkaar al veel meegemaakt en daar hoort natuurlijk een hapje, drankje en gezelligheid bij! De meeste stellen die 40 jaar bij elkaar zijn hebben de pensioengerechtigde leeftijd al bereikt. Ik heb deze kaart met erg veel plezier gemaakt. Groetjes fia en bedankt voor het kijken. • maak de uitnodiging compleet met een sluitzegel met hartje in. En houden nog steeds heel veel van elkaar. Een oom en tante van mijn man waren 50 jaar getrouwd en omdat wij helaas niet naar het feest konden heb ik een mooie kaart voor ze gemaakt. Maar baal er een beetje van dat het op de foto niet zo mooi tot zijn recht is gekomen. Wij zijn nu een gouden paar. Maar nu eerst vieren we deze vijfentwintig jaar! Wij zijn nu een gouden paar. Hallo allemaal, soms, eigenlijk regelmatig, krijg ik het verzoek. En houden nog steeds heel veel van elkaar. Wonderbaarlijk tekst uitnodiging 25 jaar getrouwd — trouwpost. Bekijk de vele voorbeelden van teksten voor je 50 jarig huwelijk. Het thema is verder vrij. Ik gebruikte voor dit kaartje de bundle boeket vol goede wensen. Ik weet dat zij meer van de vintage/romantische stijl houden, dus dat was voor mij best wel een uitdaging. Kaart een traditionele 60 jaar getrouwd uitnodiging kaart kun je kopen in elk winkelcentrum. Dit model ontworpen door jenine vond ik geweldig leuk om erbij te gebruiken en voila een romantische kaart was geboren. Alle 40 jaar huwelijkswensen bekijken >>. Dit is vaak de reden dat men niet altijd. Hallo allemaal, een tijdje terug maakte ik deze kaart in opdracht voor een echtpaar dat 50 jaar was getrouwd. Verder wat plak parels erop en de tekst zijn goudkleurige stickers. Ik kreeg het verzoek om een kaart te maken voor een 50 jarig huwelijk. Hieronder heb ik wat 60 jaar getrouwd voorbeeld uitnodiging met tekst opgeschreven.

Share on