Web Analytics Made Easy -
StatCounter
This page looks best with JavaScript enabled

40 Jaar Getrouwd Kaart Maken

 ·  ☕ 7 min read  ·  ❤️ Emory Padberg Jr.
    🏷️

40 Jaar Getrouwd Kaart Maken

.

Als je verder gaat accepteer je deze cookies. Eenvoudig en snel je kaart personaliseren.


40 Jaar Getrouwd
40 Jaar Getrouwd from 3.bp.blogspot.com
Zijn jullie 40 jaar getrouwd en willen jullie iedereen uitnodigen voor een feestje? Deze kaarten vind je misschien ook leuk. Of jullie nou 40 jaar getrouwd, 25 jaar getrouwd, 50 jaar getrouwd, 60 jaar getrouwd, 5 jaar getrouwd of 10 jaar.

Stellen die 40 jaar getrouwd zijn, zijn al 14.610 dagen bij elkaar.

Deze kun je gemakkelijk zelf aanpassen in onze online ontwerp module. Via dit blog berichtje willen we jullie allemaal hartelijk bedanken voor de mijn naam is eve en ben 58 jaar en getrouwd met laurens. Het 40 jarig huwelijk wordt in de volksmond ook wel robijn genoemd (50 jaar getrouwd is goud). Deze avond maken we 2 kaarten. En de hartjesrand van joy. Daar ben ik weer met een kaartje voor jullie en het blog van hobby home. Leuk dat je bent langs geweest. Hiervoor heb ik de al wat oudere champagneglas mal van md gebruikt. Hoi allemaal, een poosje terug heb ik deze pot gemaakt, de ouders van mijn vriendin hebben hem aan kennissen van hun gegeven voor hun 40 jarige trouwdag. Ik heb 2 kinderen en inmiddels een haken en breien vind ik leuk maar de meeste tijd besteed ik aan kaarten maken. Deze kun je gratis en voor niets gebruiken. Is de locatie geschikt voor minder valide muziek: Deze warning sign met 40 jaar getrouwd is gemaakt van stevig karton en heeft een afmeting van 58x26 centimeter. Of jullie nou 40 jaar getrouwd, 25 jaar getrouwd, 50 jaar getrouwd, 60 jaar getrouwd, 5 jaar getrouwd of 10 jaar. Hier kun je eenvoudig tekst toevoegen en aanpassen, afbeeldingen weg halen of juist één. De vorm van de kaart heb ik met nestie grand label one gesneden en dubbel gevouwen. Het robijnen huwelijk is een mooi en speciale gelegenheid om samen met je familie en vrienden te vieren. Maken jullie een eigen playlist of huren jullie een band of dj in? Daar hoort natuurlijk een mooie uitnodiging bij. Op fastcards vind je de leukste huwelijksjubileum uitnodigingskaarten. De dutch paper art a5 birds 2 472.948.039 vond ik… Maandagavond kwam maurice uit catechisatie en vroeg of ik nog een kaart had voor 40 jaar getrouwd. Ik heb voor deze kaart wat oudere malletjes gebruikt. Het is de laatste tijd wat rustig met kaarten maken en op blogland, te weinig inspiratie en weinig zin, dat kan, maar dat wil niet zeggen dat ik er mee stop zo kwam ik op facebook erachter dat afgelopen zaterdag akke 40 jaar getrouwd. Eenvoudig en snel je kaart personaliseren. Hoi allemaal, mijn ouders waren 7 mei 40jaar getrouwd en ik wilde een mooie speciale kaart maken. Bekijk hier de mooiste 40 jaar getrouwd kaartjes. Time flies als je gelukkig bent. 40 jaar getrouwd zijn is een top prestatie. En dit is zeker een feestje waard. Dus vier dit met de gelukkige mee.

Share on