Web Analytics Made Easy -
StatCounter
This page looks best with JavaScript enabled

35 Jaar Getrouwd Taart

 ·  ☕ 6 min read  ·  ❤️ Vickie Kuphal I
    🏷️

35 Jaar Getrouwd Taart

.

Ben je binnenkort 35 jaar getrouwd en wil je dit vieren met vrienden, collega's en familieleden? Dit is ook mijn voorbeeld kaart voor.


Partycakes By Jose
Partycakes By Jose from www.partycakesbyjose.nl
Deze kaart doet mee bij: Ze zijn lekker samen een weekendje weg en als ze straks thuiskomen, ligt dit kaartje in de brievenbus. Kies voor een uitnodiging uit onze mooie collectie, met ruimte voor persoonlijke foto.

Je mag < hier > je creatie uploaden.

Ben je ook zo enthousiast geworden over de taarten en wil je ook graag een op maat gemaakte taart uit mijn hand? De dag dat ik in het huwelijk trad met mijn grote liefde paul. Sinds mei 2010 ben ik begonnen met een nieuwe hobby, namelijk taart en cupcakes en vandaag heb ik ze weer gemaakt voor zus en zwager die vandaag 2 jaar getrouwd zijn. Hoi allemaal, nog een 50 jaar getrouwd kaartje gemaakt, het was voor een bestelling en ze wilde graag een plaatje en felle vrolijke kleurtjes. Ben je binnenkort 35 jaar getrouwd en wil je dit vieren met vrienden, collega's en familieleden? En ik dacht ik ga een lekkere zoete kaart voor ze maken. Bedankt om te komen kijken.liefs, marijke. Dit is ook mijn voorbeeld kaart voor. Afgelopen zaterdag vierden mijn ouders hun 'koralen huwelijksdag', hun 35e trouwdag! Verloofd of getrouwd taart aantal. Vandaag zijn de vader en moeder van onze schoondochter 35 jaar getrouwd en daar hoort natuurlijk een kaartje bij. Ik vind hem zelf niet zo geslaagd, voor dit soort kaartjes gebruik ik liever wat zachtere kleuren, maar degene die hem besteld had vond hem geweldig. Scrapping4fun challege blog # 142. De dochters van dit 25 jaar getrouwde paar hadden dat super leuke idee. De gedecoreerde taarten zijn favoriet, maar ook een combinatie van een feestelijke taart met cupcakes Het is er ééntje met heuse trouwringen, niet eetbaar maar wel grappig. Deze ambachtelijke klassieker wordt gevuld met banketbakkersroom en slagroom. 45 jaar getrouwd, bruiloft verjaardag geschenk voor ouders, getrouwd in 1974 in uk, british history teken gepersonaliseerd met foto, 45 verjaardag. Deze kaart is voor hele lieve vrienden van ons die 35 jaar getrouwd zijn deze maand. De prijzen van 25 jaar getrouwd variëren van € 2.35 tot € 29.96. Wie kent 30 jaar getrouwd taart niet. 25 jaar getrouwd staat synoniem voor een zilveren huwelijk. Vanmorgen heb ik dit kaartje gemaakt voor hen. Wees de eerste om verloofd of getrouwd taart te beoordelen antwoord annuleren. Dan ben je bij stukje taart aan het goede adres. Het meest gevarieerde aanbod in versieringen! Wat waren we nog jong(20/23) en slank hihihi. Over dit denkbeeldig onderwerp is zeker verzameling aan 30 jaar getrouwd taart dat we bezitten gecontroleerd en we sorteren op populariteit en aanhanger voorkeuren. Om de tafeldecoratie compleet te maken kies je voor wit bestek, witte. Ik heb gekozen voor een lieve aankleding van het geheel. Morgen zijn mijn ouders 35 jaar getrouwd.

Share on