Web Analytics Made Easy -
StatCounter
This page looks best with JavaScript enabled

21 Jaar Getrouwd Kaart

 ·  ☕ 5 min read  ·  ❤️ Adolphus Turner
    🏷️

21 Jaar Getrouwd Kaart

.

Deze leeftijd is voor veel mensen een belangrijke leeftijd. Standaard verzending naar de vs duurt 7 tot 10 dagen.


Jakosawi E Cards 21 Jaar Champagne 1401
Jakosawi E Cards 21 Jaar Champagne 1401 from ecard.jakosawi.com
Heel fijn om al je familie vrienden en buren zo bij elkaar te hebben! Deze leeftijd is voor veel mensen een belangrijke leeftijd. We sluiten de week af met onderstaande kaart.

Voor deze kaart heb ik alleen maar lint scrapfloss en stickertjes gebruikt.

Stuur dan een kaart met een mooie tekst. Ik heb het bewust eenvoudig gehouden. Stuur dan een kaart met een mooie tekst. Vandaag zijn ze 28 jaar getrouwd. Ik heb sinds lange tijd weer eens een 3d plaatje gebruikt, was best leuk om weer eens te doen. Enkele kaart vandaag is jouw dag! Nou is het niet zo leuk om alleen een envelop te geven. De foto's worden omringt door watercolor let op: Vrolijke kaart met aquarellen van verschillende soorten bloemen. Mijn schoonouders waren deze week 55 jaar getrouwd, ze hielden er geen feestje van maar ik vond het toch zeker een kaartje waard. Ohhh wat was het onwijs gezellig! Ik hou van je (21). Goeiemorgen iedereen, welkom hier, hopelijk vind je hier wat je zoekt. Bereken de prijs met onze prijscalculator. Als dat geen prestatie is ! Op de foto hieronder is het beter te zien dat het een easelkaart is. Ik heb een 2e kaart gemaakt zodat hij kon kiezen. Breng dan jullie vrienden en familie op de hoogte met deze 'wij zijn getrouwd kaarten', ook wel kennisgeving kaarten genoemd. Hallo allemaal vandaag nog even een kaartje om te laten zien. 50 jaar getrouwd zijn en dit samen in goede gezondheid vieren. Deze was een bestelling voor een koppel, dat 60 jaar getrouwd is ! Heel fijn om al je familie vrienden en buren zo bij elkaar te hebben! Met foto, goudkleur, zwart, dubbel, vierkant, huwelijksjubileum, 50 jaar getrouwd, krijtbord look. Deze kaart heeft een bewaar dit ontwerp. Design papier is van marianne design pk9104. Dit model ontworpen door jenine vond ik geweldig leuk om erbij te gebruiken en voila een romantische kaart was geboren. Vandaag naar het feest van vrienden die 25 jaar getrouwd zijn. Hallo allemaal, ik heb de kikkers maar weer eens. Gebruik tussen de letters een extra spatie. Standaard verzending naar de vs duurt 7 tot 10 dagen. | maak deze kaart bij kaartje2go.

Share on