Web Analytics Made Easy -
StatCounter
This page looks best with JavaScript enabled

14 Jaar Getrouwd Kaart

 ·  ☕ 6 min read  ·  ❤️ Terry Keeling Jr.
    🏷️

14 Jaar Getrouwd Kaart

.

Deze maand ben ik gast dtér bij elke kaart een feestje en deze week hebben we de uitdaging. Hoi bloggers, dit keer weer een trouwkaartje en wel voor mijn zwager en schoonzus die 14 jaar zijn getrouwd.


Jakosawi E Cards 14 Jaar Getrouwd Gl
Jakosawi E Cards 14 Jaar Getrouwd Gl from ecard.jakosawi.com
Ik heb de mal van marianne design gebruikt en daar een easel kaart mee gemaakt, de duiven zijn een stans van joy. Bloem is gestempeld, gekleurd en uitgeknipt. Net zoals vroeger, gekleurd voor mijn ouders haha.

De heer en mevrouw lombardi zijn ondertussen 95 jaar oud, en nog steeds even verliefd als zeventig jaar geleden, toen ze trouwden.hun tips?

Deze kaart (13,5 x 27 cm) is gerild op: Wie kent 20 jaar getrouwd kaart niet. De afgelopen week ben ik weinig actief geweest hier, maar dat komt omdat ik ziek ben geweest. Met z'n allen lekker genoten van een heerlijk koud en warm buffet en een dessertbuffet. 13.5 cm, 16,5 cm, 23 cm, 26 cm. Wat een fijn spul is dat. Daar heb ik een verticale strook dp op geplakt. Enkele kaart vandaag is jouw dag! Nog een paar nuvo drops op de kaart verwerkt. Vandaag naar het feest van vrienden die 25 jaar getrouwd zijn. Klik op de link de kaar te bekijken op de site. Het echtpaar waar ik drie keer per week kom, viert hun 45. Het robijnen huwelijk wordt vaak gevierd. Hallo allemaal, vorige week vertelde ik al dat mijn buurman een kaartje nodig had voor een 50 jarig huwelijk. Iedereen heeft deze zeker nodig voor het activiteiten deze ze alle dag nodig hebben. Mijn schoonouders zijn vandaag 55 jaar getrouwd. Wat een prachtige kaart weer martina, supermooi vind ik hem. Deze maand ben ik gast dtér bij elke kaart een feestje en deze week hebben we de uitdaging. De bloemen en tekst heb ik met goud embossingpoeder bewerkt. • maak de uitnodiging compleet met een sluitzegel met hartje in. Jubileumkaart met roze en groene bloemen. Daar overheen een organzalintje met een labeltje eraan. Hoeveel boeken en blogs je ook leest, het beste relatie advies krijg je van diegene die al jaaaren samen zijn. Voor hun wou ik dus iets speciaals maken. Design papier is van marianne design pk9104. Personaliseer het kaartje door het aantal jaar getrouwd aan te passen. Klanten beoordelen ons met een 9.6/10. € 1,95 (inclusief 21% btw). Ik heb voor hen dit kaartje gemaakt. Heel fijn om al je familie vrienden en buren zo bij elkaar te hebben! Deze kaart gemaakt voor de gelegenheid die er duidelijk opstaat.

Share on