Web Analytics Made Easy -
StatCounter
This page looks best with JavaScript enabled

1 Jaar Getrouwd Wat Doen

 ·  ☕ 7 min read  ·  ❤️ Dell Veum
    🏷️

1 Jaar Getrouwd Wat Doen

.

Dan is dit een feest waard! Dan regel ik dat het mooi weer is :d.


Eerste Trouwdag Vieren Ideeen Voor 1 Jaar Samencadeau Tempo
Eerste Trouwdag Vieren Ideeen Voor 1 Jaar Samencadeau Tempo from tempo.cdn.essity.com
Samen op maandagmorgen naar het eerlijk gezegd herinner ik me niets meer van de hele preek en vraag ik me nu af wat de dominee heeft gezegd over. Na ons wettelijk huwelijk, wat voor mij toen nog weinig betekenis had en meer een formaliteit was, had ik in de eerste instantie ook nog mijn eigen naam aangehouden. Het huwelijk (en iedere relatie, of je nou getrouwd bent of niet) is geven en nemen en ieder jaar, iedere dag leer je van elkaar.

En ik vindt het heerlijk wanneer mensen zeggen ach doe maar wat jij zelf wilt ik vertrouw erop dat jij het wel goed doet.

Buren verderop in de straat zijn volgende week 25 jaar getrouwd en geven 's avonds een feest (buitenshuis). Aan de ene kant voelt het alsof dat jaar voorbij gevlogen is, maar aan de andere kant voelt het ook als langer geleden doordat er zoveel gebeurd is. Reden voor een (groot of klein) feestje dus! Maar we hopen natuurlijk minimaal op een diamanten huwelijk :p. Die eerste mijlpaal, de eerste keer je trouwdag vieren is natuurlijk een enorm romantisch hoogtepunt. Het was een fijn jaar, een goed jaar. 9 mei 2014 zijn bart en ik getrouwd, en vandaag is dat alweer een jaar geleden! Niet te geloven dat we alweer 10 jaar getrouwd zijn! Het leek ons een mooi moment om onze trouwfilm met jullie te delen. Hallo dikke proficiat met je kleine spruit. Mijn schoonmoeder is nog steeds opgenomen, dat kost tijd. Van het kiezen van de trouwlocatie, tot het uitzoeken van mijn droomjurk: Het is een enorme mijlpaal om al 30 jaar samen te zijn. 21 april 2012, de dag dat m'n ouders 45 jaar geleden trouwden, bezoeken we de open dag van markerink autoschade in neede. Oftewel verras je hem met iets wat hij altijd had. Maar ja, ben enkel wat afgevallen sinds ons trouwen. Dan regel ik dat het mooi weer is :d. Het is 28 augustus en mijn man en ik zijn nu 1 jaar getrouwd, wat voor leuks en/of origineels kunnen we nog doen vandaag>? Voor de eerste keer jullie trouwdag vieren, is een bijzondere ervaring. 9 mei 201521 september 2015. Dan is dit een feest waard! Soms fantaseren we over hoe we het nu zouden doen. Toen wij daar ook waren, dronken we wat en daarna gingen we eten. 1 jaar getrouwd = katoenen huwelijk een jaar geleden was ik vol spanning aan het aftellen voor de speciale dag die eraan zat te komen. En ik vindt het heerlijk wanneer mensen zeggen ach doe maar wat jij zelf wilt ik vertrouw erop dat jij het wel goed doet. Kaarten maken is een grote hobby van mij. Pagesbusinesseslocal servicebusiness servicepersonal coachwhatdoiknowvideosmet liefde 17jaar getrouwd! Zo vaak doet er zich geen gelegenheid voor waarop koen en ik zulke mooie foto's van ons samen kunnen of willen laten maken, dus dat maakt deze exemplaren voor ons extra speciaal. Hallo allemaal, jeetje de bestellingen blijven maar binnenstromen, wel fijn! Dusss we maken er een mooie dag van vandaag! Het was druk, op het werk en thuis.

Share on